Loto Srečka in Loto Plus
Termin oglaševanja : 07.april-11.maj 2008 (Loto Srečka) in 16.april-20.maj 2008 (Loto Plus)
Število oglaševalskih površin : 27
Število lokacij : 23
Lokacije:
• Ljubljana: Spar - City Park BTC (3x), Mercator – Šiška, Leclerc 2x
• Kranj: Spar, Mercator - Primskovo, Mercator - Savski otok
• Jesenice: Mercator
• Kamnik: Mercator
• Domžale: Spar, Mercator
• Velenje: Spar
• Celje: Spar, Tuš, Mercator
• Maribor: Spar-Europark, Mercator
• Slovenj Gradec: Mercator
• Murska Sobota: Mercator
• Trebnje: Mercator
• Novo mesto: Tuš Planet, Mercator
• Koper: Mercator
• Nova Gorica: Mercator
Potek akcije:
Enomesečni Roll-pano oglaševalski akciji »Loto srečka in Loto Plus« sta za nami. Akciji sta potekali nemoteno in kot dogovorjeno. Oglaševali smo na že predhodno določenih lokacijah in sicer v vseh večjih prodajnih centrih večjih mest po vsej Sloveniji.
Zaključek:
Akciji ocenjujemo kot uspešni, saj sta dosegli svoj namen - kupce sta na prodajnem mestu osveščali o akcijah »Loto - Srečka in Loto Plus« in jih na ta način opozorila na nakup le teh v bližnji Loto prodajalni. Prepričani smo, da je Roll pano naravnost idealni medij za oglaševanje Loto akcij, saj potencialne kupce nagovarja na samem prodajnem mestu, zato je učinek takega oglaševanja zagotovo večji kot pri ostalih medijih.